Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” przyznanie świadczenia dobry start nie wymaga wydania decyzji.

Informacja o przyznaniu świadczenia dobry start zostanie przesłana na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej. Poznańskie Centrum Świadczeń będzie przesyłało ww. informacje z adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Będą one wysyłane automatycznie i nie będzie wymagana żadna odpowiedź, a także nie będą zawierały jakichkolwiek linków.

Powyższe ma zapobiegać próbom podszywania się pod instytucje publiczne przez potencjalnych oszustów.

W przypadku jakiegokolwiek incydentu związanego z naruszeniem bezpieczeństwa prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..